By: aisyah mrs kay

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Monday, 4-Aug-2008 11:24 Email | Share | Bookmark
Being a woman...

 
 
 
 
Quote:

salam..
sori..siaran tergendala jap..td tgh updet gambo ni..si kecik tu ngaco lak..
last2 teman pon 'hanyut' jap maghrib2 ni...x baik tul tido senja2 ni..
ape nak buat..penat beno..balik sekolah dah dekat kul 4..peh tu keluo balik beli nyor..nak buat masak lemak pucuk labu n urap daun ulam raja. Dok kat dapo sampei kul 5..
lepas solat asar..dok buat projek hijokan bumi plak.. mintak2 menjadik le kali ni
Dah settle projek sekangkang kera...buat keroje lain lak
sidai kain..lipat kain...
ish..ish.. teman ni bercerita macam teman sorang je yg banyak keroje
udah le tu..tima kasih kerana memahami sifat kaum Hawa yg suka meluahkan perasan nih
gambo kek kat bawah ni teman buatkan utk kawan sekolah yg nak celebrate besday asben dia..
dia suruh tulih..Selamat Pengantin Baru..Saje-saje nak feeling cam pengantin baru
Dia suruh buatkan kek marble susu gak..tp x cantik plak marble-nye kan..???
pagi td tanya dia..ok ke kek tuh?
dia kata kek icing tu bg kat org kawin dan kek marble susu tu xdan sampei romah dah abih..Alhamdulillah





credits to Chaos Lounge Creation


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net