By: aisyah mrs kay

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 18-Dec-2008 10:56 Email | Share | Bookmark
Jalan-jalan langkawi

Quote:

salam...
mintak maap le banyak-banyak sbb dah bersawang balik romah teman ni ha....
aceli...teman tgh mengadap keroje2 yg stil menimbun...walaupun mengadap hari-hari..rasenye cam x luak-luak..tensen.....
masak? eee...mmg le tak....hari-hari perangat lauk kedai jer...
kalo masak pon rebuih kerang jer...almaklumle mak buyung x cukup darah semedang.....
dah berkilo-kilo telan kerang...susah beno nak naikkkan Hb teman ni...
So...teman tempek le gambo yg dah lame peram...
gambo ni masa teman g jenjalan k langkawi masa awal cuti sekolah ari tu...
Ni kali kedua teman ke sana..dan kali ni bawak mak teman soping plak...tp x byk pon sopingnyer...
yg teman berkenan sumenye x cukup bajet
kitaorang stay kat Nadias Inn kat pantai chenang..
ni gambo tiga beranak tgh cari kerang...pantai kat sini cantik...pasirnya putih dan halus...seputih kulit mek2 saleh pakei bikini yg melambak-lambak kat sini...


peh mandi laut..mandi swimming pool plak...


ni gambo kat port yg dah luper namenye...byk yatch cantik2..bestnyer kalo dapat naik....hu..hu..


ni plak kat tepi pantai...pun dah luper namanya..kat sini anginnya kuat ..xde le sepoi-sepoi bahasa cam kat pantai chenang...mase teman parking kat situ..ade grup pak arab ni yg punya le excited ambik gambo ngan pokok nyiur...tersenyum-senyum ambik gambo peluk buah nyiur...
agaknya cam tu le roper kalo teman jumpe pokok kurma ker..pokok epal ker



View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net